Attention with music

Det går framåt

Kategori: Alldagligt, Boken

Så hur går det nu med mitt bokprojekt? Jo jag tänkte berätta lite om vad som är på gång just nu! 

1. Jag har varit och gjort en fantastisk intervju med en tidning och jag länkar naturligtvis när den väl är ute. 

2. Jag försöker ta kontakt med människor som varit i min närhet när jag var liten (mellan 0-10 år) eftersom det är en extremt viktig tid för boken i sig och jag själv har inte många minnen från den perioden. Känner ni någon eller rent av är du själv en sådan person så snälla skriv till mig. 

3. Jag försöker hitta en röd tråd och en bra struktur att skriva efter så att jag inte virrar bort mig i tankarna. 

4. Jag försöker öppna upp min kreativa hjärnhalva som varit lite rostig det senaste året. Detta gör jag bäst genom att gå in i min egna "bubbla" med bra musik och liknande. Er support här på sidan fungerar som 5-56 mot mitt "hjärnrost". 

Sammanfattningsvis så är jag alltså inne i en förproduktion med boken där research och pepp dominerar. 

Tack till alla er som fortsätter sprida min sida. Det gör att fler supportar och hjälper mig. 

Glöm inte att ni som kan och vill hjälpa mig ekonomisk kan göra detta då jag öppnat upp ett bokprojektkonto som man kan sätta in allt från 1 kr upp till vad man vill. Allt är till enorm hjälp. Bara kommentera något inlägg så skickar jag hur ni kan gå tillväga! 

Hoppas alla haft en fin helg! 

Puss & kram



Kommentera inlägget här: