Attention with music

En hjälpande hand..

Kategori: Presentation, Skitdag

Känns så genant att ens fråga öppet och rakt ut men här på min sida vill jag vara öppen och ni är mina vänner så jag sväljer min stolthet. Jag får helt enkelt inte detta att gå runt nu Ligger fortfarande i avbetalningsplan och jag vill verkligen inte ner i ännu ett skuldträsk. Det hade gjort mindre ont om det hade varit på grund av mig själv, men det var myndigheterna som satte mig här från allra första början. För min ADHD och för att deras lögner sparkade ner mig från den stege som skulle tagit mig till toppen. 

Man kan ju inte starta en insamling för sig själv, det är lite väl ego. Men jag ber om hjälp. Eftersom jag inte fick behålla mitt jobb nu efter 1 november så måste jag stämpla och jag levde på marginalen redan innan. Skulderna skulle försvinnit helt 1 februari men nu kan jag inte fullfölja planen och det går ut över hela min vardag. 

Minsta enkrona är till väldigt stor hjälp och jag förstår självklart om man inte kan eller vill bidra. Just nu ser jag ingen annan utväg än att ställa frågan, även här på min privata sida. 

När detta är över ska jag ta mig tillbaka och tacka er alla personligen om ni hjälper mig. Har både swish och nyöppnat kontonummer till just detta.

Planen är att betala bort alltihopa så jag får ett försprång istället för att halka efter och bli skuldsatt ytterligare. Jag har kämpat med dessa skulder sedan 2010 och är så nära målet nu. 

Kram & Kärlek på er!💐
Kommentera inlägget här: