Attention with music

Hemmaspelningar & donation?

Kategori: Alldagligt, Boken, Musiken i mitt liv

Hej! 

Nu är denna helgen snart slut. 
Det har varit otroligt kul helg med positiv respons från er och en tävling som faktiskt gick väldigt bra! 

Jag har en fundering på att fixa fram någon form av donationjlighet där de som vill kan sponsra mig och mitt bokprojekt. Allt är till stor nytta, minsta lilla krona. 
Jag är i behov att utrustning för att kunna påbörja mitt författareskap. 

Jag har också funderingar på att göra "hemmaspelningar" hos er som bor i min närhet. Där jag kan komma och spela för er vart som helst och vid intresse även berätta mer om mitt liv med ADHD om ni har några frågor och efteråt kan ni sponsra med det ni tyckte det var värt. 

Finns det intresse för mina idéer? 

Stor kram! 


Kommentera inlägget här: